Close
Якщо є питання, пишіть нам ! Наш менеджер зв'яжеться з Вами
Гарантія
Гарантія, що надається, поширюється на всі моделі та модифікації мопедів, моторолерів, мотоциклів, вантажних трициклів і квадроциклів (далі Транспортних Засобів), а також силову продукцію (далі Виробів), які імпортовані в Україну та відповідають вимогам чинного законодавства України та нормативним актам. , сертифікації та обслуговування транспортних засобів та силової техніки на території України.
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

1.1. Загальні умови гарантійних зобов'язань (Під терміном "Товар" позначені мопеди, моторолери, скутери, мотоцикли та квадроцикли виключно тих марок і брендів, які імпортуються Дистриб'ютором).
1.2. Якісна робота Товару гарантується при забезпеченні звичайних умов його використання, зберігання, транспортування.
1.3. «Звичайні умови використання, зберігання, транспортування Товару» - такий спосіб поводження з Товаром, при якому забезпечується:
- виконання правил та обов’язкових умов ефективного і безпечного використання Товару;
- суворе дотримання та виконання вимог та рекомендацій, зазначених в Сервісної книзі та регламентах технічного обслуговування, а також інших документах, що регулюють правила експлуатації Товару;
- виконання вимог Правил дорожнього руху, іншого законодавства, що стосується експлуатації транспортних засобів;
- нездійснення експлуатації Товару за умов, на які не розповсюджуються умови гарантії (п. 1.8)
1.4. Цим Продавець застерігає, що недотримання (неповне дотримання) Покупцем (та/або іншим споживачем) вищезазначених умов може призводити до виникнення недоліків Товару. При цьому доведення зв’язку виникнення недоліків Товару та недотримання (неповного дотримання) Покупцем (та/або іншим споживачем) вищезазначених умов є належним доказом вини Покупця (та/або іншого споживача) у виникненні недоліків.
1.5. Строк чинності гарантійних зобов’язань Продавця (гарантійний строк) становить:
- на усі моделі мотоциклів для доріг загального користування: 12 місяців або 5000 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше);
- на усі моделі мотоциклів для доріг загального користування з об'ємом двигуна від 450 см3: 18 місяців або 10000 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше);
- на усі моделі моторолерів, мопедів для доріг загального користування: 6 місяців або 3000 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше);
- на усі моделі всюдохідних транспортних засобів (квадроціклів) для експлуатаці за межами доріг з твердим покриттям: 3 місяці або 1000 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше);- на усі моделі мотоциклів сегменту кросс-эндуро які призначені для експлуатаціі поза шляхів загального користування та в умовах гірського бездоріжжя: 6 місяці або 1500 км. пробігу (на резині мотард -6 місяців або 3000 км. в залежності від того, що наступить раніше) / піт-байк: 1 місяць обо 30 мото годин (в залежності від того, що наступить раніше);
: 6 місяців або 1000 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше);
- на усі моделі мотоциклів сегменту кросс-эндуро які призначені для експлуатаціі поза шляхів загального користування та в умовах гірського бездоріжжя: 6 місяці або 1500 км. пробігу (на резині мотард - 6 місяців або 3000 км. в залежності від того, що наступить раніше) / піт-байк: 1 місяць обо 30 мото годин (в залежності від того, що наступить раніше);
- на усі моделі грузових Электротрициклів, які призначені для перевезення вантажів масою до 800 кг. (в залежності від моделі) становить : 5 місяців або 500 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше).
- на усі моделі електроскутерів 12 місяців або 1000 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше);
- на усі моделі електровелосипедів, електротрайків та детячі электроквадроцикли - 6 місяці або 600 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше);
- Гарантійний строк на силову продукцію (генератори, мотопомпи та двигуни загального призначення) виробництва Lifan становить 1 рік або 30 мото-годин (в залежності від того, що наступить раніше).


Гарантійний строк обчислюється з дати отримання Покупцем Товару на підставі Договору за видатковою накладною, що визначається як дата придбання Товару.
1.6. За Договором встановлено, що строк служби (термін служби, строк придатності, строк експлуатації) Товару, протягом якого Покупець має право пред’явити вимогу про безоплатне усунення недоліків Товару, вважається аналогічним (дорівнює) гарантійному строку.
1.7. При здійсненні гарантійного ремонту Товару Продавець має право усунути недоліки шляхом ремонту або заміни деталей (вузлів, агрегатів) - за вибором Продавця, у відповідності до технічних рекомендацій та переліку обов’язкових робіт, визначених виробником у відповідних нормативних (експлуатаційних) документах.
1.8. Умови гарантії не розповсюджуються на:
1.9.1. Товар, не пред’явлений до технічного обслуговування та перевірок, в терміни, що викладени в Сервісної книзі;
1.9.2. Несправності Товару, що виникли з причини неналежного зберігання або використання Товару, невиконання рекомендацій, зазначених в Сервісної книзі інструкції з Експлуатації та інших документах, що регулюють правила експлуатації Товару;
1.9.3. Позиції, що вимагають регулювань при профілактичному огляді та обслуговуванні Товару;
1.9.4. Роботи з балансування коліс та деталі, що зазнають природного зносу в результаті нормальної експлуатації Товару, а саме: лампочки, запобіжники, контакти, свічки запалювання, фрикційні накладки гальма і зчеплення, гальмівні диски, барабани, ланцюги, ремені приводу, фільтруючі елементи очистки масла, повітря та пального, проводи високої напруги, скло та розсіювачі світлотехніки, шини, паперові прокладки, болти, гайки та інші витратні частини, якщо в них не виявлено дефектів виробника;
1.9.5. Шуми та вібрації агрегатів і вузлів Товару, а також знос (та викликані ним ефекти), пов’язаний з процесом природного старіння Товару;
1.9.6. Товар, в конструкцію якого були внесені істотні зміни, непогоджені з Продавцем;
1.9.7. Частини, вузли та деталі Товару, витратні матеріали (мастила, охолоджуючі та гальмівні рідини, тощо), пошкоджені, змінені чи модифіковані Покупцем або третіми особами, а також частини, вузли та деталі Товару, що взаємодіють з такими пошкодженими, зміненими чи модифікованими частинами, вузлами та деталями;
1.9.8. Пошкодження лакофарбового покриття від ударів каміння, промислових викидів, смолистих осадків дерев, солі, дії граду, шторму, блискавки та інших природних та кліматичних впливів;
1.9.9. Товар, переданий в оренду, прокат, використовується як таксі, для участі у змаганнях або в будь-яких інших екстремальних (та/або високої інтенсивності) умовах експлуатації;
1.9.10. Утворення масляних плям (запотівання) або інші схожі дефекти в ущільнювачах або сальниках, що не зменшують якість Товару;
1.9.11. інші випадки, зазначені в Сервісній книжці.

2.1. Гарантійні зобов’язання Продавця на Товар втрачають силу до закінчення гарантійного строку в наступних випадках:
2.1.1. Невиконання Покупцем вимог Інструкції з експлуатації та Сервісної книжки, в тому числі по застосуванню експлуатаційних матеріалів;
2.1.2. Невиконання чи недодержання строків проведення чергового обслуговування на станціях технічного обслуговування, ремонту в об’ємах, вказаних у Сервісній книжці;
2.1.3. Порушення вимог виробника по встановленню додаткових джерел енергоспоживання, крім передбачених конструкцією і виконанням окремих модифікацій
2.1.4 В разі виявлення гарантійного (на думку Покупця) випадку, Покупець повинен у триденний строк повідомити Продавця письмово з описом заявленого дефекту, зазначенням станції технічного обслуговування, де бажано провести огляд для визначення стану Товару та заявленої Покупцем вимоги. Продавець зобов’язаний протягом трьох робочих днів розглянути належним чином здійснене повідомлення Покупця і визначитися зі станцією технічного обслуговування, де проводитиметься огляд Товару.
2.1.5 Висновок станції технічного обслуговування (оформлений рекламаційним актом за результатами огляду Товару) про наявність недоліків Товару, за які відповідає Продавець, є підставою для вжиття Продавцем заходів щодо усунення несправності Товару. Дата оформлення такого рекламаційного акту є датою початку відліку строку гарантійного ремонту.
2.1.6 Сторони узгодили, що строк гарантійного ремонту становить чотирнадцять робочих днів, а у випадку підвищеної складності ремонту (та/або існування необхідності закупівлі рідкісних запчастин для його виконання) – шістдесят робочих днів. За додатковою письмовою угодою сторін може бути встановлено інший строк виконання гарантійного ремонту.
термінологія
2.1.7. У разі виникнення спорів між сторонами при визначенні причин виникнення недоліків Товару (якщо Покупець не згоден з резолютивною частиною рекламаційного акту) – Продавець зобов’язаний організувати (в порядку та строки, визначені законодавством) проведення експертизи Товару, та провести відповідне експертне дослідження за власний рахунок. Під організацією експертизи сторони домовились вважати пошук повноважної експертної установи, оформлення необхідних документів та призначення часу і місця проведення експертизи, про що Покупець повідомляється письмово протягом трьох днів з моменту завершення організації експертизи.
2.1.8. Якщо за наслідками проведення експертизи буде встановлено, що недоліки Товару виникли з причин, за які Продавець не відповідає, Покупець зобов'язується сплатити Продавцю грошові кошти в розмірі, що дорівнює витратам Продавця на проведення експертизи (належним підтвердженням чого вважається копія рахунку (рахунків) на оплату, виставлених експертною установою) у строк п'ять робочих днів з моменту надіслання Покупцю висновків експерта та копії рахунку. Несвоєчасне виконання даного обов'язку дає Продавцю право стягнути штраф у розмірі 12 000 (дванадцять тисяч грн.)
2.2. Терміни:
2.2.1 «Товар неналежної якості» – Товар, який не відповідає вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів;
2.2.2 «Недолік Товару» / «неналежна якість Товару» – прояв невідповідності Товару вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, який виник незважаючи на повне дотримання Покупцем звичайних умов використання, зберігання, транспортування Товару.
2.2.3. «Недолік Товару, який не можна усунути» – такий прояв неналежної якості Товару, який неможливо усунути жодними заходами, безвідносно до кількості та видів цих заходів.
2.2.4. «Недолік Товару, усунення якого пов'язане з непропорційними витратами» – такий прояв неналежної якості Товару, для усунення якого Продавцю за одним рекламаційним актом необхідно здійснити грошові витрати, що дорівнюють або перевищують вартість Товару за Договором.
2.2.5. «Недолік Товару, усунення якого пов'язане з непропорційними затратами часу / великими витратами праці й часу» – такий прояв неналежної якості Товару, для усунення якого необхідний строк, що в три або більше разів перевищує строк гарантійного ремонту даного недоліку за Договором.
2.2.6. «Недолік Товару, який виявився неодноразово чи з'явився знову після його усунення» – ідентичний (тобто повністю тотожний з технічної точки зору, для усунення якого Продавцю потрібно виконати повністю тотожний комплекс заходів) прояв неналежної якості Товару, що виявився, був зафіксований і усунутий у встановленому законодавством порядку, три та/або більше разів.
2.2.7. «Недолік Товару, що робить неможливим або недопустимим використання ТЗ відповідно до його призначення» - такий прояв неналежної якості Товару, за наявності якого відсутня будь-яка можливість використання Товару відповідно до його цільового призначення, та/або експлуатація Товару є забороненою чинним законодавством.
2.2.8. «Недолік Товару, що може представляти загрозу для життя Споживача чи інших людей» - такий прояв неналежної якості Товару, наявність якого сама по собі (поза залежністю від наявності додаткових факторів впливу) створює можливість спричинення шкоди життю Покупця (та/або іншого споживача) чи інших людей».
2.2.9. «Істотний недолік» - такий прояв неналежної якості Товару, який в сукупності містить наступні ознаки:
1. недолік робить неможливим чи недопустимим використання Товару відповідно до його цільового призначення;
2. недолік виник з вини виробника або Продавця;
3. після усунення недоліку - він проявляється знову з незалежних від Покупця причин;
4. недолік наділений ще хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів (до строку усунення не включаються строки процедур встановлення наявності недоліку, узгоджень, доставки запасних частин та матеріалів, тощо);
в) робить Товар суттєво іншим, ніж передбачено Договором (тобто для усунення недоліку потрібно проводити переобладнання (у визначенні Закону України «Про дорожній рух») Товару).
3.1. Продавець має право не проводити ремонт Товару як гарантійний у разі відсутності або недостатності підстав для визнання його гарантійним за законодавством та Договором.

Винятки із гарантійних умов
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі випадки:
- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок ігнорування або зневаги до періодичного технічного обслуговування ТЗ відповідно до встановленого Регламенту (зазначено нижче);
- будь-які пошкодження, що виникли у зв'язку з участю ТЗ у спортивних змаганнях, ралі, гонках, будь-яких тренувальних заходах та в результаті навчальної їзди;
- будь-які пошкодження, що виникли в результаті самостійного ремонту або технічного обслуговування з використанням методів або матеріалів, не узгоджених з Компанією, не передбачених інструкцією з експлуатації, або не передбачених технологією заводу-виробника, а саме (перевищення максимальної ваги, кількості пасажирів, частоти обертання двигуна та т.п.);
- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок зміни (модифікації) конструкції або експлуатаційних характеристик, не схвалені заводом-виробником ТС/виробу (змін швидкісних обмежень двигуна, ходової частини, освітлювальних приладів, габаритних розмірів тощо);
- будь-які пошкодження, пов'язані із застосуванням неоригінальних запасних частин, технічних рідин, невідповідних класифікацій палива, мастильних матеріалів, технічних рідин, що не передбачені Інструкцією з експлуатації або які не містяться у списку рекомендованих Компанією для використання;
- будь-які пошкодження, пов'язані з використанням ТЗ для навчання управлінню транспортними засобами, послуг з перевезення пасажирів та вантажів, кур'єрської доставки;
- пошкодження елементів механічної трансмісії які несуть безпосереднє та постійне навантаження, а також зазнають прямий механічний вплив, при експлуатації та управлінні транспортним засобом.
- знос зовнішнього вигляду ТЗ/виробу та деталей після закінчення часу, якщо це не обумовлено виробничими дефектами або низькою якістю використаних матеріалів;
- будь-які ушкодження, що впливають на естетичний вигляд ТЗ, що не впливають на функціональність ТЗ;
- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок неправильного транспортування, порушення умов зберігання ТЗ, передбачених Інструкцією з експлуатації, а також внаслідок виникнення дорожньо-транспортної пригоди за участю ТЗ;
- Витратні матеріали та робочі рідини
До витратних матеріалів відносяться:
- будь-які елементи паливних та масляних фільтрів, повітряні фільтри, свічки запалювання, тягові ланцюги та зубчасті колеса, колодки дискових або барабанних гальм, диски зчеплення, шини, гумові прокладки, сальники, передавальні ремені, трубки та інші гумові деталі, акумулятор освітлення (за винятком нерозбірних фар).
- Постійно навантажені частини підвіски: передні/задні амортизатори та елементи прогресії.
До робочих рідин належать:
- мастила (моторне масло, трансмісійне масло та консистентні мастила (в'язкі)), електролітична рідина акумуляторної батареї, охолоджуюча рідина радіатора;
Компенсації або виконання на безоплатній основі не підлягають:
- роботи, пов'язані з плановим технічним обслуговуванням ТЗ, а саме, діагностика, заміна, налаштування, очищення тощо;
- будь-які додаткові (побічні) витрати, які були виконані у зв'язку із проведенням гарантійного ремонту для усунення причин несправності ТЗ;
- будь-яка компенсація вартості послуг з проживання, переїзду, зв'язку, харчування та інших витрат, які понесе власник ТЗ (уповноважена власником особа) через вихід ТЗ з ладу в дорозі, а також витрати, пов'язані з компенсацією власнику витраченого часу (доходу/заробітку) , вартості оренди ТЗ, а також будь-якої матеріальної вигоди під час знаходження ТЗ у ремонті.
Гарантія Компанії не розповсюджується за межами України. Якщо Ви плануєте виїжджати за кордон, зверніть увагу на наступні рекомендації.
1.Переконайтеся, що перед поїздкою ТЗ пройшло діагностику та чергове технічне обслуговування.
2.Зверніть увагу на стан шин та тиск повітря.
3.Здійснюйте щодня контрольний огляд ТЗ.
Законність
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
· 1.1. Використання Користувачем сайту означає згоду з цією Політикою конфіденційності та умовами обробки персональних даних Користувача.
· 1.2. У разі незгоди з умовами Політики конфіденційності Користувач повинен припинити використання сайту.
· 1.3. Справжня Політика конфіденційності застосовується лише до цього сайту. Адміністрація сайту не контролює і не несе відповідальність за сайти третіх осіб, на які Користувач може перейти по посиланнях, доступним на сайті.
· 1.4. Адміністрація сайту не перевіряє достовірність персональних даних, що надаються Користувачем сайту.
2. ПРЕДМЕТ ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
· 2.1. Справжня Політика конфіденційності встановлює зобов'язання Адміністрації сайту щодо нерозголошення та забезпечення режиму захисту конфіденційності персональних даних, які Користувач повинен за вимогою надати Адміністрації сайту.
· 2.2. Персональні дані, дозволені до обробки в рамках цієї Політики конфіденційності, надаються Користувачем шляхом заповнення реєстраційної форми на сайті.
3. ЦІЛІ ЗБОРУ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ КОРИСТУВАЧА
· 3.1. Персональні дані Користувача Адміністрація сайту може використовувати в цілях:
· 3.1.1. Ідентифікації Користувача для оформлення замовлення.
· 3.1.2. Надання Користувачеві доступу до персоналізованих ресурсів Сайту.
· 3.1.3. Встановлення з Користувачем зворотного зв'язку, включаючи напрямок повідомлень, запитів, що стосуються використання Сайту, надання послуг, обробка запитів і заявок від Користувача.
· 3.1.4. Визначення місця знаходження Користувача для забезпечення безпеки, запобігання шахрайства.
· 3.1.5. Підтвердження достовірності та повноти персональних даних, наданих Користувачем.
· 3.1.6. Повідомлення Користувача Сайту про стан Замовлення.
· 3.1.7. Надання Користувачеві ефективної клієнтської і технічної підтримки при виникненні проблем, пов'язаних з використанням Сайту.
· 3.1.8. Надання Користувачеві з його згоди, оновлень продукції, спеціальних пропозицій, інформації про ціни, розсилки новин та інших відомостей від імені сайту або від імені партнерів сайту.
· 3.1.9. Здійснення рекламної діяльності за згодою Користувача.
· 3.1.10. Надання доступу Користувачеві на сайти або сервіси партнерів з метою отримання продуктів, оновлень і послуг.
4. Зобов'язання сторін
· 4.1. Користувач зобов'язаний:
· 4.1.1. Надати інформацію про персональні дані, необхідну для користування Сайтом.
· 4.1.2. Оновити, доповнити надану інформацію про персональні дані в разі зміни даної інформації.
· 4.2. Адміністрація сайту зобов'язана:
· 4.2.1. Використовувати отриману інформацію виключно для цілей, зазначених у п. 3 цієї Політики конфіденційності.
· 4.2.2. Забезпечити зберігання конфіденційної інформації в таємниці, не розголошувати без попередньої письмової згоди Користувача, а також не здійснювати продаж, обмін, опублікування, або розголошення іншими можливими способами переданих персональних даних Користувача.
· 4.2.3. Вживати заходів обережності для захисту конфіденційності персональних даних Користувача згідно з порядком, який зазвичай використовується для захисту такого роду інформації в існуючому діловому обороті.
· 4.2.4. Здійснити блокування персональних даних, що відносяться до відповідного Користувачеві, з моменту звернення або запиту Користувача або його законного представника або уповноваженого органу з захисту прав суб'єктів персональних даних на період перевірки, в разі виявлення недостовірних персональних даних або неправомірних дій.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
· 5.1. Адміністрація сайту, яка не виконала свої зобов'язання, несе відповідальність за збитки, понесені Користувачем у зв'язку з неправомірним використанням персональних даних, відповідно до законодавства України.
· 5.2. У разі втрати або розголошення Конфіденційної інформації Адміністрація сайту не несе відповідальність, якщо дана конфіденційна інформація:
· 5.2.1. Стала публічним надбанням до її втрати або розголошення.
· 5.2.2. Була отримана від третьої сторони до моменту її отримання Адміністрацією сайту.
· 5.2.3. Була розголошена за згодою Користувача.
6. Вирішення спорів
· 6.1. До звернення в суд з позовом у спорах, що виникають із відносин між Користувачем сайту і Адміністрацією сайту, обов'язковим є пред'явлення претензії (письмового пропозиції про добровільне врегулювання спору).
· 6.2. Одержувач претензії протягом 30 календарних днів з дня отримання претензії, письмово повідомляє заявника претензії про результати розгляду претензії.
· 6.3. При не досягненні угоди суперечка буде переданий на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства України.
· 6.4. До цій Політиці конфіденційності та відносин між Користувачем і Адміністрацією сайту застосовується чинне законодавство України.
7. ДОДАТКОВІ УМОВИ
· 7.1. Адміністрація сайту має право вносити зміни в справжню Політику конфіденційності без згоди Користувача.
· 7.2. Нова Політика конфіденційності вступає в силу з моменту її розміщення на Сайті інтернет-магазину, якщо інше не передбачено новою редакцією Політики.

Про нас
Ласкаво просимо до MotoPower – вашого надійного партнера у світі мото, та електротехніки!
У нашому магазині ви знайдете широкий асортимент електротехніки та мототехніки, які будуть вам корисні. Ми спеціалізуємося на продажу лише найнадійніших та ефективних моделей, які пройшли ретельну перевірку і отримали високі оцінки від наших клієнтів.
Чому обирають нас?
Широкий асортимент: У нас представлені найсучасніші моделі від провідних виробників. Ми постійно оновлюємо наш асортимент, щоб запропонувати вам лише найкращі та найбільш ефективні рішення.
Гарантія якості: Ми продаємо тільки товари з підтвердженням оригінальності. Кожен пристрій проходить строгий контроль якості, щоб гарантувати вам максимальну надійність і ефективність.
Професійна консультація: Наші фахівці завжди готові допомогти вам вибрати ідеальну для вас річ, виходячи з ваших потреб і уподобань. Ми надаємо повну інформацію про кожен продукт і його характеристики.
Легальний продаж: Усі наші товари оригінальні та відповідають законодавству. Ми гарантуємо, що всі покупки в нашому магазині є абсолютно легальними.
Доступні ціни: Ми пропонуємо конкурентоспроможні ціни та спеціальні пропозиції, щоб зробити найкращі ціни навіть на самі останні моделі доступними для кожного.
Наші переваги:
Електротовари преміум класу.
Товари з підтвердженням оригінальності.
Консультації та допомога у виборі.
Безпечні та легальні покупки.


Угода користувача
Цей договір між MotoPower, в подальшому «Продавець» і користувачем послугами інтернет-сайту, в подальшому - «Замовник», є договором доручення на замовлення, придбання та доставку Товарів і визначає основні умови замовлення, придбання та доставки товарів через інтернет сайт MotoPower Покупець, діючи з метою придбання Товару, приймає умови цього договору купівлі-продажу товарів (далі - Договір) на наступних умовах.
Визначення термінів
Публічна оферта (далі - «Оферта») - публічна пропозиція Продавця, адресована невизначеному колу осіб, укласти з Продавцем договір купівлі-продажу товару дистанційним способом (далі - «Договір») на умовах, що містяться в цій Оферті, включаючи всі Додатки.
Замовлення - рішення Замовника замовити товар і його доставку, оформленою в інтернет-магазині і / або доручення на придбання і доставку товарів.
Загальні положення
Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (офертою) інтернет-магазину MotoPower будь-якій фізичній особі (далі - Покупець) укласти договір купівлі-продажу товарів.Зазначений договір є публічним, тобто. Е. Відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх покупців.
Згідно зі статтею 642 Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даної пропозиції (оферти), що підтверджує укладення Договору купівлі-продажу товарів на запропонованих нижче умовах, є факт оформлення та підтвердження замовлення.
Оформленням Замовлення Покупець підтверджує узгодження і безумовне прийняття ним умов цього пропозиції (оферти).
Укладаючи Договір (тобто акцептуючи умови справжнього Пропозиції (Пропоновані можливості) шляхом оформлення Замовлення), Покупець підтверджує наступне:
Покупець цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);
він дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних на умовах, визначених нижче в Застереженні щодо збору, обробки та передачі персональних даних дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії.Крім цього, укладенням Договору Замовник підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів.Замовник також погоджується з тим,що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Замовника, не змінюючи при цьому мета обробки персональних даних.Обсяг прав Замовника, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий.
ЦІНА ТОВАРУ
Ціна на кожну позицію Товару вказана на сайті Інтернет-магазину.
Продавець має право в односторонньому порядку змінити ціну на будь-яку позицію Товару.
У разі зміни ціни на замовлений Товар Продавець зобов'язується проінформувати Покупця про зміну ціни Товару.
Покупець має право підтвердити або анулювати Замовлення на придбання Товару, якщо ціна змінена Продавцем після оформлення Замовлення.
Зміна Продавцем ціни на оплачений Покупцем Товар не допускається.
Продавець вказує вартість доставки Товару на сайті Інтернет-магазину або повідомляє Покупцеві при оформленні замовлення Оператором.
Зобов'язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів.
Розрахунки між Продавцем і Покупцем за Товар здійснюються способами, зазначеними на сайті Інтернет-магазину в розділі “Оплата та доставка”
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Замовлення Товару здійснюється Покупцем через Оператора по телефону або через сервіс сайту Інтернет-магазину ЕлектроМотоМаркет
При реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець зобов'язується надати наступну реєстраційну інформацію:
Прізвище, ім'я, по батькові Покупця або вказаної ним особи (одержувача);
Адреса, за якою слід доставити Товар (якщо доставка до адреси Покупця);
Адреса електронної пошти;
Контактний телефон.
Найменування, кількість, артикул, ціна обраного Покупцем Товару вказуються в кошику Покупця на сайті Інтернет-магазину.
Якщо Продавцю необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у Покупця.У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при купівлі товарів в інтернет-маркеті.
При оформленні Замовлення через Оператора (п. 4.1. Цієї Оферти) Покупець зобов'язується надати інформацію, зазначену в п. 4.2.цієї Оферти.
Ухвалення Покупцем умов цієї Оферти здійснюється за допомогою внесення Покупцем відповідних даних в реєстраційну форму на сайті Інтернет-магазину або при оформленні Замовлення через Оператора.Після оформлення Замовлення через Оператора дані про Покупця реєструються в базі даних Продавця.
Покупець несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення.
Договір купівлі-продажу дистанційним способом між Продавцем і Покупцем вважається укладеним з моменту електронного оформлення замовлення на сервісі сайту інтернет-магазину або видачі Продавцем Покупцеві касового або товарного чека або іншого документа, що підтверджує оплату Товару.
ДОСТАВКА І ПЕРЕДАЧА ТОВАРУ ПОКУПЦЮ
Способи, порядок і терміни доставки товарів вказані на сайті в розділі “ Оплата та доставка”. Порядок і умови доставки замовленого товару Покупець погоджує з оператором інтернет-маркету в момент оформлення покупки.
Доставка товару здійснюється власними силами співробітниками інтернет - маркету згідно з умовами доставки, або із залученням третіх осіб (перевізника).
При отриманні товару Замовник повинен у присутності представника кур'єра перевірити відповідність Товару якісним і кількісним характеристикам, (найменування товару, кількість, комплектність, термін придатності).
Замовник або Представник Замовника під час приймання товару підтверджує своїм підписом в товарному чеку і / або замовленні на доставку товарів, що не має претензій до кількості товару, зовнішнім виглядом і комплектності товару.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Замовник має право відмовитися від непідакцизного товару в будь-який час до його передачі, а після передачі непідакцизного товару - в порядку і на умовах, визначених Законом України «Про захист прав споживачів».
Повернення непідакцизного товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт покупки і умови замовлення зазначеного товару.
Замовник не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Споживачем, який його придбав, (в т.ч. не стандартні, за бажанням Замовника, розміри та інше).Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.
Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі “Контакти”
При відмові Покупця від непідакцизного товару належної якості Продавець повертає кошти в розмірі вартості такого Товару, за винятком витрат продавця на доставку товару, який повертається.
Повернення суми, зазначеної в п.6.5.здійснюється одночасно з поверненням товару.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві в наслідок неналежного використання Товарів, попередньо замовлених в межах Сервісу і придбаних у Продавця.
Продавець не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання Замовлень і своїх зобов'язань в разі надання Покупцем недостовірної або помилкової інформації.

Умови оформлення замовлення
Замовлення Товару здійснюється Покупцем через Оператора по телефону або через сервіс сайту Інтернет-магазину ЕлектроМотоМаркет
При реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець зобов'язується надати наступну реєстраційну інформацію:
Прізвище, ім'я, по батькові Покупця або вказаної ним особи (одержувача);
Адреса, за якою слід доставити Товар (якщо доставка до адреси Покупця);
Адреса електронної пошти;
Контактний телефон.
Найменування, кількість, артикул, ціна обраного Покупцем Товару вказуються в кошику Покупця на сайті Інтернет-магазину.
Якщо Продавцю необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у Покупця.У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при купівлі товарів в інтернет-маркеті.
При оформленні Замовлення через Оператора (п. 4.1. Цієї Оферти) Покупець зобов'язується надати інформацію, зазначену в п. 4.2.цієї Оферти.
Ухвалення Покупцем умов цієї Оферти здійснюється за допомогою внесення Покупцем відповідних даних в реєстраційну форму на сайті Інтернет-магазину або при оформленні Замовлення через Оператора.Після оформлення Замовлення через Оператора дані про Покупця реєструються в базі даних Продавця.
Покупець несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення.
Договір купівлі-продажу дистанційним способом між Продавцем і Покупцем вважається укладеним з моменту електронного оформлення замовлення на сервісі сайту інтернет-магазину або видачі Продавцем Покупцеві касового або товарного чека або іншого документа, що підтверджує оплату Товару.

Способи доставки
Нова Пошта Відправка товару здійснюється по всій території України. Усі оплачені замовлення відправляються в порядку черговості після оплати протягом 8-14 днів. (В залежності від країни з якої буде відправлятись замовлення, залишені замовлення у суботу та неділю, обробляються у понеділок. Після відправки замовлення менеджер скидає ТТН (накладну).

Delivery

Для посилок від 50 кг.
Відправка замовлення від 2 до 6 робочих днів (2 рази на тиждень.) з дня прибуття посилки з Європи у місто Львів. Доставка товарів по Україні. Товари доставляються компанією - перевізником "Delivery". Точні терміни доставки залежать від цієї компаній (від 2 до 5 днів). Замовлення може безкоштовно зберігатися на складі «Delivery» протягом чотирьох днів, після чого відправляється назад. Для отримання товару Вам необхідний паспорт і номер транспортної декларації, який ми повідомимо Вам після відправлення. При відправленні товару клієнту, ми уважно оглядаємо товар на цілісність і страхуємо його на 100% – повну вартість.
Приклад оплати за послуги Delivery
Якщо замовляєте квадроцикл вагою 500 кг
Це буде коштувати - 2755 грн
Автомотопрайс- ідеальне рішення для мототехніки

Укрпошта Експрес — найшвидша доставка арсеналу “Укрпошти”. Триває від 3-х днів у міста України та від 2 днів по регіону.
(Вартість доставки за об’єм відправлення, а не за вагу)
Оптимальна вартість залежно від відстані.


Способи оплати
Оплата на рахунок Після оплати на IBAN надішліть нам СКРІНШОТ квитанції в Вайбер, або інший мессенджер завдяки якому ви спілкуєтесь з нашим менеджером по продажам.
Розмір комісії за здійснення переказу встановлює ваш банк за вашим тарифом. Оплата на IBAN
Рахунок надається менеджером магазину перед оплатою клієнтом суми за товар. Розмір комісії за здійснення переказу встановлює ваш банк за вашим тарифом.
Реквізити для оплати відправляємо тільки в SMS.

Про нашу послугу і спосіб доставки товару:
Наш інтернет магазин створений завдяки тому що ми купуємо товар прямо зі складів Європи, по цінам які фіксуються для магазинів.
Покупець вносить повну оплату за обраний ним товар, наш спеціаліст який знаходиться в Європі забирає товар зі складу та робить відправлення на Львів, коли посилка отримана та оглянута від ушкоджень, ми надсилаємо вам ваше найочікуваніше та максимально якісне замовлення, на місто яке ви вказали, та обраний спосіб доставки. На нашому сайті тільки перевірений товар.
При наявності будь якого браку чи дефекту, ми міняємо товар, при такому випадку ми беремо всі затрати на пересилки, або за бажанням клієнта віддаємо повну суму за товар.
Наш магазин дає змогу економити до 40% від вартості товару.
Замовляйте найкращі речі через наш сайт, які будуть служити вам для ваших цілей